Vista normal Vista MARC Vista ISBD

Reuters Institute Digital News Report 2018 Nic Newman with Richard Fletcher, Antonis Kalogeropoulos, David A. L. Levy and Rasmus Kleis Nielsen

Editor: Reuters Institute 2018Descripción: 143 p.Tipo de contenido: texto (visual)
Tipo de medio: electrónico
Tipo de portador: recurso en línea
ISSN: 978-1-907384-48-6.Tema(s): Sociedad de la información | fake news | misinformation | social mediaRecursos en línea: Abiertoacceso a la publicación Resumen: This year’s report comes amid continuing concern about so-called ‘fake news’ and about the role of tech companies (platforms) in facilitating the spread of misinformation. Investigations have been launched in many countries, whether about misinformation, use of customer data to target political advertising, or the impact of the tech companies on the news industry. Against that background we’ve tried to understand more about audience concerns about different kinds of information online, to provide evidence about the state of the industry across our 37 countries as well as insights into the relationship between news publishers and their users.
Lista(s) en las que aparece este ítem: Nº 09. Novedades - Septiembre 2018
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Ubicación actual Colección Signatura Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras
Libros electrónicos Libros electrónicos CDO

El Centro de Documentación del Observatorio Nacional de las Telecomunicaciones y de la Sociedad de la Información (CDO) os da la bienvenida al catálogo bibliográfico sobre recursos digitales en las materias de Tecnologías de la Información y telecomunicaciones, Servicios públicos digitales, Administración Electrónica y Economía digital. 

 

 

Colección digital Acceso libre online pdf 1000020175116

This year’s report comes amid continuing concern about so-called ‘fake news’ and about the role of tech companies (platforms) in facilitating the spread of misinformation. Investigations have been launched in many countries, whether about misinformation, use of customer data to target political advertising, or the impact of the tech companies on the news industry. Against that background we’ve tried to understand more about audience concerns about different kinds of information online, to provide evidence about the state of the industry across our 37 countries as well as insights into the relationship between news publishers and their users.

No hay comentarios para este ejemplar.

Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Copyright© ONTSI. Todos los derechos reservados.
x
Esta web está utilizando la política de Cookies de la entidad pública empresarial Red.es, M.P. se detalla en el siguiente enlace: aviso-cookies. Acepto

Con tecnología Koha