Marco general de los medios en España 2022 (Registro nro. 6956)

000 -LEADER
fixed length control field 01485nam a2200289 c 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 00006956
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field ES-MaONT
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20231116104109.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 220214s2022 sp ||||frt 0| u|spa u
024 ## - OTHER STANDARD IDENTIFIER
Additional codes following the standard number or code .
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency ES-MaONT
110 ## - MAIN ENTRY--CORPORATE NAME
Corporate name or jurisdiction name as entry element Asociación para la Investigación de los Medios de Comunicación
Relator term AIMC
9 (RLIN) 6057
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Marco general de los medios en España 2022
Statement of responsibility, etc. / AIMC
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. [Madrid] :
Name of publisher, distributor, etc. AIMC,
Date of publication, distribution, etc. Enero 2022
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 78 p. :
Other physical details il., gráf., tablas ;
Dimensions 1 documento PDF
336 ## - CONTENT TYPE
Content type term texto (visual)
Source isbdcontent
337 ## - MEDIA TYPE
Media type term electrónico
Source isbdmedia
338 ## - CARRIER TYPE
Carrier type term recurso en línea
Source rdacarrier
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. El Informe muestra una visión general de las audiencias de los diferentes medios españoles, de acuerdo<br/>con los datos del Estudio General de Medios (EGM), estudio realizado por AIMC. Además, el Marco se<br/>completa con: 1) cifras referidas a la población objeto de estudio del EGM, sacadas del “Universo del Estudio General<br/>de Medios”, que todos los años elabora y actualiza AIMC 2) información acerca del equipamiento de los hogares, tomada del EGM 3) datos relativos a estilos de vida de los individuos, también obtenidos del EGM
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Sociedad digital
9 (RLIN) 7
651 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--GEOGRAPHIC NAME
9 (RLIN) 2183
Geographic name España
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term medios de comunicación
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term audiencia
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term Estudio General de Medios
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="https://www.aimc.es/a1mc-c0nt3nt/uploads/2022/01/marco2022.pdf">https://www.aimc.es/a1mc-c0nt3nt/uploads/2022/01/marco2022.pdf</a>
Link text Acceso al documento
Nonpublic note Abierto
Electronic format type odf
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Informes
Source of classification or shelving scheme
Existencias
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Home library Current library Shelving location Date acquired Total Checkouts Barcode Date last seen Price effective from Koha item type Public note
        Acceso libre online Colección digital CDO CDO   11/02/2022   1000020177151 14/02/2022 14/02/2022 Informes pdf
Copyright© ONTSI. Todos los derechos reservados.
x
Esta web está utilizando la política de Cookies de la entidad pública empresarial Red.es, M.P. se detalla en el siguiente enlace: aviso-cookies. Acepto