24º Navegantes en la Red (Registro nro. 7013)

000 -LEADER
fixed length control field 02025nam a2200349 c 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 00007013
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field ES-MaONT
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20231116104109.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 220321s2022 sp ||||frt 0| u|spa u
024 ## - OTHER STANDARD IDENTIFIER
Additional codes following the standard number or code .
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency ES-MaONT
110 ## - MAIN ENTRY--CORPORATE NAME
Corporate name or jurisdiction name as entry element Asociación para la Investigación de los Medios de Comunicación
Relator term AIMC
9 (RLIN) 6057
245 10 - TITLE STATEMENT
Title 24º Navegantes en la Red
Statement of responsibility, etc. / AIMC
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. [Madrid] :
Name of publisher, distributor, etc. AIMC,
Date of publication, distribution, etc. Marzo 2022
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 22 p. :
Other physical details il., gráf., tablas ;
Dimensions 1 documento PDF
336 ## - CONTENT TYPE
Content type term texto (visual)
Source isbdcontent
337 ## - MEDIA TYPE
Media type term electrónico
Source isbdmedia
338 ## - CARRIER TYPE
Carrier type term recurso en línea
Source rdacarrier
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. El estudio analiza el uso de internet en España y refleja el comportamiento de los usuarios y cuáles son sus principales necesidades. Estas son algunas de las conclusiones: 1) Triunfo del modelo mixto de trabajo: el teletrabajo sigue vigente, pero está avanzando hacia un modelo mixto<br/>2) Crece la demanda de criptomonedas: destaca sobre todo el Bitcoin y Ethereum 3) Aumenta la conexión 5G 4) Continúa la expansión de la domótica en los hogares españoles 5) Aumenta el uso de los asistentes de voz 6) Respecto al uso de las redes sociales, desciende Facebook aunque mantiene su hegemonía, e Instagram se sitúa en segundo lugar. En tercer y cuarto lugar están Twitter y LinkedIn 7) Disminuye la intensidad de las compras online y se incrementa el uso de sistemas de envío de dinero como Bizum 8) Crece el consumo de medios y contenidos audiovisuales.
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Tecnologías habilitadoras digitales
9 (RLIN) 18
651 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--GEOGRAPHIC NAME
9 (RLIN) 2183
Geographic name España
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term comportamiento digital
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term encuesta
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term Internet
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term usuarios
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term dispositivos digitales
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term internautas
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term teletrabajo
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://download.aimc.es/aimc/v8hrr26/naveg2021_principales_resultados.pdf">http://download.aimc.es/aimc/v8hrr26/naveg2021_principales_resultados.pdf</a>
Link text Acceso al documento
Nonpublic note Abierto
Electronic format type odf
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="https://www.aimc.es/otros-estudios-trabajos/navegantes-la-red/">https://www.aimc.es/otros-estudios-trabajos/navegantes-la-red/</a>
Link text Más información
Nonpublic note Abierto
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Informes
Source of classification or shelving scheme
Existencias
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Home library Current library Shelving location Date acquired Total Checkouts Barcode Date last seen Price effective from Koha item type Public note
        Acceso libre online Colección digital CDO CDO   14/03/2022   1000020177207 21/03/2022 21/03/2022 Informes pdf
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