Vista normal Vista MARC Vista ISBD

Advancing Women in STEM

Autor(es):
Australia . Department of Industry, Innovation and Science.
Editor: [Canberra] : Department of Industry, Innovation and Science, 2020Descripción: 28 p. : gráf. ; 1 documento PDF.Tipo de contenido: texto (visual)
Tipo de medio: electrónico
Tipo de soporte: recurso en línea
ISBN: 978-1-925050-09-7.Tema(s): Mujeres digitales | STEM | women | childhood | education | careersRecursos en línea: AbiertoAcceso al documento Resumen: Australia must have a deeper STEM talent pool. Women are underrepresented in STEM education and careers, and women from minority groups are particularly underrepresented. From reduced confidence in STEM subjects by year four, through to the lower numbers of women STEM professors, the inequality crosses sectors, disciplines, and levels. Girls and women’s nderrepresentation across the full pipeline must be addressed if Australia is to fully engage in the opportunities that an increasingly digital, chnological, and STEM-driven world will provide.
Lista(s) en las que aparece este ítem: Nº 2. Novedades -Febrero 2020
Etiquetas de esta biblioteca: Ingresar para agregar etiquetas.
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Ubicación actual Colección Signatura Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras
Informes Informes CDO

El Centro de Documentación del Observatorio Nacional de las Telecomunicaciones y de la Sociedad de la Información (CDO) os da la bienvenida al catálogo bibliográfico sobre recursos digitales en las materias de Tecnologías de la Información y telecomunicaciones, Servicios públicos digitales, Administración Electrónica y Economía digital. 

 

 

Colección digital Acceso libre online pdf 1000020175928

Australia must have a deeper STEM talent pool. Women are underrepresented in STEM education and careers, and women from minority groups are particularly underrepresented. From reduced confidence in STEM subjects by year four, through to the lower numbers of women STEM professors, the inequality crosses sectors, disciplines, and levels. Girls and women’s nderrepresentation across the full pipeline must be addressed if Australia is to fully engage in the opportunities that an increasingly digital, chnological, and STEM-driven world will provide.

All material in this publication is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International Licence, save for content supplied by third parties, logos, any material protected by trademark or otherwise noted in this publication, and the Commonwealth Coat of Arms.

No hay comentarios para este ejemplar.

Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Copyright© ONTSI. Todos los derechos reservados.
x
Esta web está utilizando la política de Cookies de la entidad pública empresarial Red.es, M.P. se detalla en el siguiente enlace: aviso-cookies. Acepto

Con tecnología Koha