Understanding Value in Media
: Perspectives from Consumers and Industry : White paperAutor(es):
World Economic Forum
Editor: Geneva : World Economic Forum, April 2020Descripción: 39 p. : gráf. ; 1 documento PDFTipo de contenido: texto (visual)Tipo de medio: electrónico
Tipo de soporte: recurso en líneaTema(s): Sociedad digital | Tecnologías habilitadoras digitales | COVID-19 | fake news | social media | digitalization | mobile consumption | industry | consumers | coranavirusRecursos en línea: Acceso al documento Resumen: This report considers how different stakeholders in media, content creators, advertisers, marketing agencies and individual consumers, each value media content. By analysing this dynamic, the industry and consumers can make informed decisions about the future.
Tipo de ítem | Ubicación actual | Colección | Signatura | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Informes |
CDO
El Centro de Documentación del Observatorio Nacional de las Telecomunicaciones y de la Sociedad de la Información (CDO) os da la bienvenida al catálogo bibliográfico sobre recursos digitales en las materias de Tecnologías de la Información y telecomunicaciones, Servicios públicos digitales, Administración Electrónica y Economía digital.
|
Colección digital | Acceso libre online | 1000020176107 |
This report considers how different stakeholders in media, content creators, advertisers, marketing agencies and individual consumers, each value media content. By analysing this dynamic, the industry and consumers can make informed decisions about the future.
All rights reserved. No part of this publication may be reproduced or transmitted in any form or by any means, including photocopying and recording, or by any information storage and retrieval system.
No hay comentarios en este titulo.