Shaping digital education policy

: Concomitant expertise for INI report

Autor(es):
Broek, Simon | Buiskool, Bert-Jan
Comisión Europea
Editor: Luxembourg : Publications Office of the European Union, 2020Descripción: 18 p. ; 1 documento PDFTipo de contenido: texto (visual)
Tipo de medio: electrónico
Tipo de soporte: recurso en línea
ISBN: 978-92-846-7098-7Tema(s): Educación digital | Tecnologías habilitadoras digitales | digital education | digital technologies | COVID-19 | ICT | pedagogical models | educatorsRecursos en línea: Acceso al documento Resumen: This research project assesses the Digital Education Action Plan published in 2018 in terms of organisational and content-related challenges. It outlines concrete recommendations on how an updated Digital Education Action Plan could mitigate the weaknesses of the current plan, through a more holistic vision of the digital transformation in education, a focus on quality infrastructure for digital education for all, the further empowerment of educators and the further development of ‘whole-school’ approaches to digital education
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Ubicación actual Colección Signatura Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras
Informes Informes CDO

El Centro de Documentación del Observatorio Nacional de las Telecomunicaciones y de la Sociedad de la Información (CDO) os da la bienvenida al catálogo bibliográfico sobre recursos digitales en las materias de Tecnologías de la Información y telecomunicaciones, Servicios públicos digitales, Administración Electrónica y Economía digital. 

 

 

Colección digital Acceso libre online pdf 1000020176364

Precede al título: " Research for CULT Committee"

This research project assesses the Digital Education Action Plan published in 2018 in terms of organisational and content-related challenges. It outlines concrete recommendations on how an updated Digital Education Action Plan could mitigate the weaknesses of the current plan, through a more holistic vision of the digital transformation in education, a focus on quality infrastructure for digital education for all, the further empowerment of educators and the further development of ‘whole-school’ approaches to digital education

Except otherwise noted, the reuse of this document is authorised under the Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0) licence European Union

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Copyright© ONTSI. Todos los derechos reservados.
x
Esta web está utilizando la política de Cookies de la entidad pública empresarial Red.es, M.P. se detalla en el siguiente enlace: aviso-cookies. Acepto