Building Bridges to New e-Commerce Markets
: A blueprint for small and medium-sized enterprisesAutor(es):
International Trade Centre
Editor: Geneva : International Trade Centre , October 2020Descripción: 41 p. : il. ; 1 documento PDFTipo de contenido: texto (visual)Tipo de medio: electrónico
Tipo de soporte: recurso en líneaTema(s): Comercio electrónico | business | e-commerce | economy | enterprises | innovation | new technologies | services | Transformación digitalRecursos en línea: Más información
Acceso al documento Resumen: This paper shows these enterprises how to set up international business structures so they can use such services. They would also gain more control over their distribution arrangements, better account and pay for duties and taxes, achieve higher margins and operate as if local in the target market.
Tipo de ítem | Ubicación actual | Colección | Signatura | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras |
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Informes |
CDO
El Centro de Documentación del Observatorio Nacional de las Telecomunicaciones y de la Sociedad de la Información (CDO) os da la bienvenida al catálogo bibliográfico sobre recursos digitales en las materias de Tecnologías de la Información y telecomunicaciones, Servicios públicos digitales, Administración Electrónica y Economía digital.
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Colección digital | Acceso libre online | 1000020176387 |
En portada: "Supported by USAID from the American People"
Bibliografía: p. 40-41
This paper shows these enterprises how to set up international business structures so they can use such services. They would also gain more control over their distribution arrangements, better account and pay for duties and taxes, achieve higher margins and operate as if local in the target market.
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