Chatbots RESET A Framework for Governing Responsible Use of Conversational AI in Healthcare
Autor(es):
World Economic Forum | Mitsubishi Chemical Holdings Corporation
Editor: Geneva : World Economic Forum, December 2020Descripción: 37 p. : il., gráf. ; 1 documento PDFTipo de contenido: texto (visual)Tipo de medio: electrónico
Tipo de soporte: recurso en líneaTema(s): Sanidad digital | Inteligencia Artificial | chatbots | healthcare systems | COVID-19 | AI | Artifcial intelligenceRecursos en línea: Acceso al documento
Más información Resumen: Chatbots, or conversational artificial intelligence (AI) systems, are used increasingly by organizations to communicate with customers in a natural and easy-to-use way by embedding chatbots in websites, social network apps, smart home devices, etc. The COVID-19 pandemic has accelerated the adoption of chatbots in healthcare applications.
Tipo de ítem | Ubicación actual | Colección | Signatura | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras |
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Informes |
CDO
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Colección digital | Acceso libre online | 1000020176467 |
Chatbots, or conversational artificial intelligence (AI) systems, are used increasingly by organizations to communicate with customers in a natural and easy-to-use way by embedding chatbots in websites, social network apps, smart home devices, etc. The COVID-19 pandemic has accelerated the adoption of chatbots in healthcare applications.
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