The Digital Transformation of Education
: Connecting Schools, Empowering LearnersAutor(es):
UNICEF | Broadband Commission for Sustainable Development | Unesco | Unión Internacional de Telecomunicaciones
Editor: Geneva : International Telecommunication Union : United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization : United Nations Children’s Fund 2020 , September 2020Descripción: 164 p. : il. ; 1 documento PDFTipo de contenido: texto (visual)Tipo de medio: electrónico
Tipo de soporte: recurso en líneaISBN: 978-92-61-32251-9 (Paper version); 978-92-61-32261-8 (Electronic version); 978-92-61-32271-7 (EPUB version); 978-92-61-32281-6 (MOBI version)Tema(s): Educación digital | connectivity | Internet | Schools | Transformación digitalRecursos en línea: Acceso al documento Resumen: Education, the Internet and broadband connectivity have a tremendous potential to solve some of the world’s most pressing challenges including the achievement of the Sustainable Development Goals (SDGs). Nevertheless, today 3.6 billion people still have no access to the Internet and about 258 million children are out of school.
Tipo de ítem | Ubicación actual | Colección | Signatura | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Informes |
CDO
El Centro de Documentación del Observatorio Nacional de las Telecomunicaciones y de la Sociedad de la Información (CDO) os da la bienvenida al catálogo bibliográfico sobre recursos digitales en las materias de Tecnologías de la Información y telecomunicaciones, Servicios públicos digitales, Administración Electrónica y Economía digital.
|
Colección digital | Acceso libre online | 1000020176468 |
Bibliografía: p. 125-137
Education, the Internet and broadband connectivity have a tremendous potential to solve some of the world’s most pressing challenges including the achievement of the Sustainable Development Goals (SDGs). Nevertheless, today 3.6 billion people still have no access to the Internet and about 258 million children are out of school.
Todos los derechos reservados ITU
No hay comentarios en este titulo.