Data mastery

: how data-powered organizations outperform their competitors

Autor(es):
Capgemini Digital Transformation Institute
Editor: [París] : Capgemini Research Institute, 2021Descripción: 48 p. : gráf. ; 1 documento PDFTipo de contenido: texto (visual)
Tipo de medio: electrónico
Tipo de soporte: recurso en línea
Tema(s): Empresas | datos | innovación | organizaciones | transformación digital | analítica de datosRecursos en línea: Acceso al documento

Más información
Resumen: Organizations that boldly follow these four steps will be in a better position to drive growth, meet changing customer needs, manage risk, and stay ahead of changes and volatility in their business environment: 1) STRATEGIZE – Data masters establish business-driven and owned data strategy to capitalize on opportunities by combining internal and external data 2) ENTRUST – Data masters focus on strong data management capabilities and data quality to build the base trust foundations in the veracity of data 3) MODERNIZE – Data masters decommission legacy systems, move to multi-cloud environments, leverage DataOps, and develop customizable data-discovery tools 4) ACTIVATE – Data masters have governance models and culture that focus on data-powered innovation
Lista(s) en las que aparece este ítem: Novedades Octubre 2021
Etiquetas de esta biblioteca: Ingresar para agregar etiquetas.
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Ubicación actual Colección Signatura Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras
Informes Informes CDO

El Centro de Documentación del Observatorio Nacional de las Telecomunicaciones y de la Sociedad de la Información (CDO) os da la bienvenida al catálogo bibliográfico sobre recursos digitales en las materias de Tecnologías de la Información y telecomunicaciones, Servicios públicos digitales, Administración Electrónica y Economía digital. 

 

 

Colección digital pdf Acceso libre online pdf 1000020176962

Organizations that boldly follow these four steps will be in a better position to drive growth, meet changing customer needs, manage risk, and stay ahead of changes and volatility in their business environment: 1) STRATEGIZE – Data masters establish business-driven and owned data strategy to capitalize on opportunities by combining internal and external data 2) ENTRUST – Data masters focus on strong data management capabilities and data quality to build the base trust foundations in the veracity of data 3) MODERNIZE – Data masters decommission legacy systems, move to multi-cloud environments, leverage DataOps, and develop customizable data-discovery tools 4) ACTIVATE – Data masters have governance models and culture that focus on data-powered innovation

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Copyright© ONTSI. Todos los derechos reservados.
x
Esta web está utilizando la política de Cookies de la entidad pública empresarial Red.es, M.P. se detalla en el siguiente enlace: aviso-cookies. Acepto

Con tecnología Koha