Marca 4.0 (Registro nro. 4980)

000 -LEADER
fixed length control field 01864nam a22003497a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 00004980
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field ES-MaONT
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20240117085544.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 190409s2019 sp ||||frt 0| 0|spa u
024 ## - OTHER STANDARD IDENTIFIER
Additional codes following the standard number or code .
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency ES-MaONT
Transcribing agency ES-MaONT
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Marca 4.0
Remainder of title : el impacto de la digitalización en la internacionalización y la gestión de marca
Statement of responsibility, etc. Foro de Marcas Renombradas Españolas, ICEX España Exportación e Inversiones, ESIC BUSINESS & MARKETING SCHOOL, ICEMD, el Instituto de la Economía Digital de ESIC
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. [Madrid] :
Name of publisher, distributor, etc. ICEX ;
-- Foro de Marcas Renombradas,
Date of publication, distribution, etc. [2019]
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 89 p.
Other physical details : il., gráf.
Dimensions ; 1 documento PDF
336 ## - CONTENT TYPE
Content type term texto (visual)
Source isbdcontent
337 ## - MEDIA TYPE
Media type term electrónico
Source isbdmedia
338 ## - CARRIER TYPE
Carrier type term recurso en línea
Source rdacarrier
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. El impacto de la digitalización en la economía, en la realidad de las empresas y, por tanto, en nuestras vidas es indudable. Llevamos años hablando de transformación digital y hoy no hay empresa que no haya entendido que de ello depende su propia supervivencia. Pero este no pretendía ser un nuevo trabajo sobre transformación digital, sino uno que lo abordara desde su impacto en dos ámbitos concretos: la internacionalización y la gestión de la marca.
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Economía digital
9 (RLIN) 2223
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Empresas
9 (RLIN) 2189
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term Análisis de datos
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term Analítica digita
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term Branding
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term Marketing digital
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term Transformación digital
710 2# - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME
Corporate name or jurisdiction name as entry element Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing
9 (RLIN) 2773
710 2# - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME
Corporate name or jurisdiction name as entry element Foro de Marcas Renombradas Españolas
9 (RLIN) 1166
710 2# - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME
Corporate name or jurisdiction name as entry element Instituto de la Economía Digital
9 (RLIN) 2644
710 2# - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME
Corporate name or jurisdiction name as entry element Instituto Español de Comercio Exterior‏
9 (RLIN) 1257
856 42 - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="https://cdn5.icemd.com/app/uploads/2019/03/Informe-Marca-4.0.pdf">https://cdn5.icemd.com/app/uploads/2019/03/Informe-Marca-4.0.pdf</a>
Link text Documento
Nonpublic note Abierto
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Informes
Source of classification or shelving scheme
Existencias
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Home library Current library Date acquired Total Checkouts Barcode Date last seen Price effective from Koha item type Public note
        Acceso libre online Colección digital CDO CDO 23/04/2019   1000020175362 23/04/2019 23/04/2019 Informes pdf
Copyright© ONTSI. Todos los derechos reservados.
x
Esta web está utilizando la política de Cookies de la entidad pública empresarial Red.es, M.P. se detalla en el siguiente enlace: aviso-cookies. Acepto