Smart Money (Registro nro. 6245)

000 -LEADER
fixed length control field 01793nam a22003017c 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 00006245
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field ES-MaONT
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20210119170647.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 201124s2020 d|||f t||| 00| 0 eng d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency ES-MaONT
110 ## - MAIN ENTRY--CORPORATE NAME
9 (RLIN) 2664
Corporate name or jurisdiction name as entry element Capgemini Research Institute
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Smart Money
Remainder of title : how to drive AI at scale to transform the financial services customer experience
Statement of responsibility, etc. / Capgemini Research Institute
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. [París] :
Name of publisher, distributor, etc. Capgemini Research Institute,
Date of publication, distribution, etc. 2020
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 44 p.:
Other physical details gráf.
Dimensions 1 documento PDF
336 ## - CONTENT TYPE
Source isbdcontent
Content type term texto (visual)
337 ## - MEDIA TYPE
Source isbdmedia
Media type term electrónico
338 ## - CARRIER TYPE
Source rdacarrier
Carrier type term recurso en línea
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. En este informe del Capgemini Research Institute se habla con más de 5.000 clientes y más de 300 ejecutivos del sector banca y seguros descubriendo que las empresas de servicios financieros están recurriendo cada vez más a la inteligencia artificial para las interacciones con los clientes y están obteniendo importantes beneficios al hacerlo. De hecho, el 51% de los clientes tienen interacciones diarias habilitadas por IA con entidades bancarias y de seguros, mientras que las empresas de servicios financieros han reducido sus costes operativos en un 13% y han aumentado los ingresos por cliente en un 10% después de implementar la inteligencia artificial en operaciones de cara al cliente.
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 4348
Topical term or geographic name entry element Inteligencia Artificial
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term AI
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term empresas de servicios financieros
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term banca
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term clientes
856 42 - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier https://www.capgemini.com/es-es/wp-content/uploads/sites/16/2020/11/Report-AI-in-CX-FS.pdf
Nonpublic note Abierto
Link text Acceso a al publicación
Electronic format type pdf
856 42 - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier https://www.capgemini.com/gb-en/research/smart-money/
Nonpublic note Abierto
Link text Más información
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Informes
Existencias
Withdrawn status Lost status Damaged status Not for loan Collection code Home library Current library Shelving location Date acquired Total Checkouts Barcode Date last seen Price effective from Koha item type Public note
      Acceso libre online Colección digital CDO CDO   24/11/2020   1000020176440 24/11/2020 24/11/2020 Informes pdf
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