Digital 2021 : the lastest insights into how people around the world use the Internet, social media, mobile devices and ecommerce (Registro nro. 6351)

000 -LEADER
fixed length control field 01746nam a22003137c 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 00006351
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field ES-MaONT
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20211004062554.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 210203s2021 xxud|||fst||| 00| 0 eng d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency ES-MaONT
110 ## - MAIN ENTRY--CORPORATE NAME
Corporate name or jurisdiction name as entry element we are social
9 (RLIN) 2362
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Digital 2021 : the lastest insights into how people around the world use the Internet, social media, mobile devices and ecommerce
Statement of responsibility, etc. / we are social ; Hootsuite
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Name of publisher, distributor, etc. we are social
-- : Hootsuite
Date of publication, distribution, etc. , 2021
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 299 p.
Other physical details : tablas, gráficos
Dimensions ; 1 documento PDF
336 ## - CONTENT TYPE
Content type term texto (visual)
Source isbdcontent
337 ## - MEDIA TYPE
Media type term electrónico
Source isbdmedia
338 ## - CARRIER TYPE
Carrier type term recurso en línea
Source rdacarrier
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. El informe incluye datos de más de 220 países y territorios sobre el estado de Internet, los dispositivos móviles, el comercio electrónico, los juegos, las criptomonedas, las redes sociales, el gasto en publicidad o los hábitos en las búsquedas online. Entre sus principales conclusiones se encuentran las siguientes. 1) Las redes sociales están experimentando una nueva ola de crecimiento. 2) En 2020 se incorporaron 500 millones de nuevos usuarios a las redes sociales. 3) Instagram es el nuevo escaparate de las pequeñas empresas. 4) El 45% de todos los usuarios de Internet recurre a las redes sociales para investigar productos o servicios que está pensando en comprar.
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Sociedad digital
9 (RLIN) 7
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term dispositivos móviles
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term comercio electrónico
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term redes sociales
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term videojuegos
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term busquedas online
710 ## - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME
9 (RLIN) 2121
Corporate name or jurisdiction name as entry element Hootsuite
856 4# - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier https://hootsuite.widen.net/s/zcdrtxwczn/digital2021_globalreport_en
Nonpublic note Abierto
Link text Acceso al documento
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Informes

No hay ítems disponibles.

Copyright© ONTSI. Todos los derechos reservados.
x
Esta web está utilizando la política de Cookies de la entidad pública empresarial Red.es, M.P. se detalla en el siguiente enlace: aviso-cookies. Acepto