No going back
: Pharma companies’ route to a digitized go-to-market modelAutor(es):
Solbach, Thomas
PricewaterhouseCoopers
Editor: [S.l.]: PwC, 2020Descripción: 13 p.: gráf. ; 1 documento PDFTipo de contenido: texto (visual)Tipo de medio: electrónico
Tipo de soporte: recurso en líneaTema(s): Sanidad digital | COVID-19 | digitized | healthcare | technological advances | Transformación digitalRecursos en línea: Acceso al documento Resumen: Digital technologies and interactions are transforming healthcare at an accelerating pace. Until recently, most touchpoints between physicians and pharma companies depended on face-to-face interaction, which often required field forces to drive hundreds of time-consuming kilometers for meetings with doctors.
Tipo de ítem | Ubicación actual | Colección | Signatura | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Informes |
CDO
El Centro de Documentación del Observatorio Nacional de las Telecomunicaciones y de la Sociedad de la Información (CDO) os da la bienvenida al catálogo bibliográfico sobre recursos digitales en las materias de Tecnologías de la Información y telecomunicaciones, Servicios públicos digitales, Administración Electrónica y Economía digital.
|
Colección digital | Acceso libre online | 1000020176316 |
En la cubierta: "As COVID-19 digitizes healthcare, we suggest five steps for pharma companies to transform their market engagement
Digital technologies and interactions are transforming healthcare at an accelerating pace. Until recently, most touchpoints between physicians and pharma companies depended on face-to-face interaction, which often required field forces to drive hundreds of time-consuming kilometers for meetings with doctors.
No hay comentarios en este titulo.