Estudio de Inversión Publicitaria en Medios Digitales. (Registro nro. 7353)

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001 - CONTROL NUMBER
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003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field ES-MaONT
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040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency ES-MaONT
110 ## - MAIN ENTRY--CORPORATE NAME
9 (RLIN) 1761
Corporate name or jurisdiction name as entry element IAB Spain
245 ## - TITLE STATEMENT
Title Estudio de Inversión Publicitaria en Medios Digitales.
Remainder of title Resultados 2022
Statement of responsibility, etc. / IAB Spain; PwC
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 2022
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Madrid :
Name of publisher, distributor, etc. IAB Spain
Date of publication, distribution, etc. 02/2023
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 77 p.
Dimensions ; 1 documento PDF
336 ## - CONTENT TYPE
Source isbdcontent
Content type term texto (visual)
337 ## - MEDIA TYPE
Source isbdmedia
Media type term electrónico
338 ## - CARRIER TYPE
Source rdacarrier
Carrier type term recurso en línea
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. El informe ofrece una visión global de la inversión publicitaria digital en el mercado español. Señala que dicha inversión creció un 10% en 2022, superando los 4.500 millones de euros. La distribución por disciplinas es la siguiente: Display sin Redes Sociales (1.091,5 millones), Redes Sociales (1.278,9), Search (1.575,3), Clasificados (307), Digital Out of Home (101,7) Audio Digital (75) Influencers (63,9) y TV Conectada (39,8). Según el informe, el canal digital supone ya un 60% de la inversión sobre el total de medios.
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 2043
Topical term or geographic name entry element Contenidos digitales
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 2223
Topical term or geographic name entry element Economía digital
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 2189
Topical term or geographic name entry element Empresas
651 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--GEOGRAPHIC NAME
9 (RLIN) 2183
Geographic name España
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Uncontrolled term inversión
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Uncontrolled term TV conectada
710 2# - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME
Corporate name or jurisdiction name as entry element PricewaterhouseCoopers‏
9 (RLIN) 2421
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier https://iabspain.es/estudio/estudio-de-inversion-publicitaria-en-medios-digitales-2023/
Nonpublic note Restringido
Link text Acceso a la publicación
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Informes
Existencias
Withdrawn status Lost status Damaged status Not for loan Collection code Home library Current library Shelving location Date acquired Source of acquisition Total Checkouts Barcode Date last seen Price effective from Koha item type
      Acceso libre online Colección digital CDO CDO   17/03/2023 Descarga Internet   1000020177543 17/03/2023 17/03/2023 Informes
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